niedziela, 9 czerwca 2013

Graphicsbang


W dzisiejszym poście przyszła pora na... Graphicsbang! czyli po prostu Graficzne Bum, którym blog Rosesylli rzeczywiście jest. Kolejny prywatny blog, gdzie można znaleźć chyba wszystko, co przyda nam się w urządzaniu własnego bloga.

Graficzny poszukiwacz za sprawą uporządkowanego menu bez problemu natknie się na całe szablony oraz pojedyncze nagłówki, ikony oraz bazy pod nie. W tym graficznym zbiorze nie brak też bannerów i sygnatur. Tyle, jeśli chodzi o gotowe elementy. Jeśli sam tworzysz i szukasz czegoś do pomocy, Rosesylla ma do zaoferowania różne stocki i tekstury, instrukcje oraz koloryzacje, które nieraz bardzo przydają się do stworzenia ciekawego efektu we własnym szablonie.

Jak zdążyłam się zorientować, większość prac Rosesylli jest zrobiona w dość pogodnym stylu. Nie brak w nich intensywnych kolorów i fikuśnych tekstur, które czynią jej szablony całkiem ciekawymi :) Należy jednak pamiętać, żeby z nimi nie przesadzić, bo od interesującej koncepcji do chaosu cienka granica!


3 komentarze:

  1. Nie było mnie przez dłuższy czas, z powodu braku internetu.
    Jak weszłam zobaczywszy tę notkę, to moje serce dosłownie zatrzymało się. Przez długo czas, myślałam, co tu opisywać w tym blogu? Przecież tutaj nie ma czego. Mój blog, to po prostu pokazywanie jak z beztalencia graficznego, można wejść, na przeciętność graficzną.
    Ale wy mnie przedstawiłyście bardzo kolorowo, za co ja wam dziękuję i dziękować będę po stokroć.
    Tak, większość jest kolorowa, bo lubię robić kolorowo, ale jak na razie szukam mojego stylu, więc te prace (jak zapewne widać) są różne. ^^
    Dziękuję wam bardzo. ♥ Baaardzo, bardzo. :)
    Cieplutko pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym się zgłosić, ale jeszcze nie mogę bo nie wstawiłam 3 szablonów wolnych :) Na pewno się zgłoszę jak będą już 3.
    Co do waszego katalogu: Bardzo fajnie tutaj jest. Fajnie, że opisujecie blogi i co na nich możemy znaleźć :)
    Powodzenia w prowadzeniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i jak najbardziej zachęcamy do dołączenia do nas :)

      Usuń