poniedziałek, 17 czerwca 2013

Imagination of Scath

Dwa dni przestoju - biorę winę na siebie. Chciałabym serdecznie przeprosić za to, że przez ostatnie dwa dni nie pojawiło się tutaj nic nowego. Sesja jednak obrała skuteczny sposób na pozbawienie mnie czasu, energii i zapału, a jedyne na co miałam ochotę w ten weekend, w przerwach w przewalaniu kolejnych podręczników, to sen i jedzenie. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tak mnie wymęczyły ostatnie trzy tygodnie. Ale, żeby już nie marudzić, oddaję w Wasze ręce krótką charakterystykę kolejnego bloga:

Imagination of Scath, czyli kolejny prywatny blog graficzny w naszych szeregach. Powstał on niewiele ponad dwa miesiące temu, a autorka zdążyła w tym czasie przygotować dla bloggerów 28 szablonów i nagłówków. Co można powiedzieć o jej pracach? A no na pewno, że na większości z nich króluje mrok. Ciężko u Scathach doszukać się czegoś żywszego czy jaskrawego, a nawet jeśli szablon tworzony jest w tonacji jaśniejszej, to wciąż pozostaje on stonowany. Fani kolorowych szablonów raczej nie znajdą tu nic dla siebie, ale za to osoby, które potrzebują mrocznego, klimatycznego szablonu, będą miały w czym przebierać.


1 komentarz:

  1. Sesja potrafi wymęczyć, jestem w trakcie i już mam dosyć.
    Zawsze podobały mi się mroczne szablony (:

    OdpowiedzUsuń