wtorek, 18 czerwca 2013

Krucze Szablony

Blacky - założycielka oraz... Miharu, Miyu, Blair Nox, Yuri, Hanami, Avilla i Herueux - minęła dobra chwila, zanim ogarnęłam wszystkie nicki i byłam pewna, że nikogo nie pominęłam! Całkiem liczna załoga, nie sądzicie? Całą ósemką tworzą grupowca, ogólnie znanego jako Krucze Szablony.
W przeciwieństwie do poprzednich blogów, gdzie spotkałyśmy sporo autorek, tutaj - pomimo ponad 6miesięcznego istnienia bloga, znajdziemy 162 szablony na nasze blogi. Dość sporo, choć wiele osób mogłoby pomyśleć "powinno być więcej!" i może by tak było, gdyby nie to, że dziewczyny oferują nam również takie graficzne łakocie, jak sygnatury, stocki i koloryzacje. Ze strony technicznej znajdziemy u nich też przydatne instrukcje i kody CSS. Co więcej, dzięki przejrzystemu szablonowi głównemu i przemyślanemu menu inni bloggerzy z łatwością odnajdą się na Kruczych i znajdą to, czego szukają :) 




4 komentarze:

  1. Dzięki wielkie dziewczyny! ;) Wszystko pięknie ujęte. Stworzyłyście bardzo przydatnego bloga.
    Świetna robota. :)
    Pozdrawiamy serdecznie.
    Krucze Szablony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obyśmy mogły publikować tu jak najwięcej podobnych postów = oby jak najwięcej blogów się do nas zapisało ;) wtedy to będzie miało sens :)

      Usuń
  2. Trzeba przyznać, że bardzo przydatny blog! Dawniej trudno mi było znaleźć tego typu strony, teraz wszystko mam dokładnie "pod myszką";D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo cieszymy się, że nasza praca na tym blogu jest przydatna :) i mamy nadzieję, że w dalszym ciągu taka będzie :>

      Usuń