piątek, 7 czerwca 2013

Maudlaisy

Jak widać, wczoraj nieuchronnie przerwałyśmy passę codziennych publikacji. Dlaczego? Studencki czwartek, można by powiedzieć. Nie wiadomo skąd i dlaczego, ale w ten dzień tygodnia zawsze mam masę rzeczy do zrobienia - a nawet jeśli nie mam, to jeśli tylko dowie się o tym ktoś z moich znajomych, nie mam szans na powrót do domu o normalnej porze. Myślę jednak - a raczej mam nadzieję - że takie przestoje od czasu do czasu nikomu wielkiej krzywdy nie zrobią.

Numerek cztery na naszej liście to znów blog prywatny, prowadzony przez Caudire. Kim jest ta osóbka? Po przejrzeniu jej blogowego zakątka, z pewnością mogę stwierdzić, że to kolejna bloggerka, która uwielbia, gdy na jej szablonach dużo się dzieje - dużo? Bardzo dużo! Nie trafi to być może w gusta osób kochających minimalizm i prostotę, ale nikt z pewnością nie zarzuci jej pracom, że wieje od nich nudą.

Na Maudlaisy poza gotowymi szablonami i nagłówkami, znajdziemy także materiały, które możemy wykorzystać przy tworzeniu własnych dzieł - koloryzacje, stocki oraz tutoriale, które krok po kroku przeprowadzają przez tworzenie jakiegoś efektu. Przydatne? Na pewno!

Autorka nie stroni także od zamówień - przeglądając jej bloga, natknęłam się nich naprawdę sporo! Gratulacje, bo mimo niewielkiego stażu (blog został założony 12 kwietnia 2013, czyli niecałe dwa miesiące temu), rozwija się bardzo prężnie i systematycznie. Życzymy dalszej wytrwałości i mamy nadzieję widywać posty na tym blogu jeszcze częściej. :)

4 komentarze:

  1. Nawet za bardzo nie wiem, co mogłabym napisać, ponieważ nie spodziewałam się, że zobaczę tutaj tak pozytywny artykuł na temat swojej twórczości. :> Tyle ciepłych słów dało mi niesamowitą motywację do pracy, za którą serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że możemy być dla kogoś motywacją. :)

      Usuń
  2. Myślę, że ten katalog jest bardzo kreatywny (: Świetne są opisy poszczególnych graficznych blogów czy szabloniarni.
    powodzenia w prowadzeniu (:

    OdpowiedzUsuń